În perioada 3-5 Februarie a avut loc prima conferință Europeană de catering organizată de 6 asociații Europene care și-au unit forțele: EPCAS (Europa), BECA (Belgia), LECA (Germania), ABCS (Rusia), Les Trateurs de France (Franța) și ONCE (Olanda). Firma noastră – reprezentată de Anca și Ileana Mitu – a participat la această conferință în calitate de membru al asociației EPCAS din care facem parte din 2010.

Au fost trei zile intense la care au participat cu energia și motivația lor extraordinară mai mulți speakeri din industria de catering și domenii creative complementare. Tema conferinței a fost „Fit for the Future” și întrebările care s-au pus au fost legate de cum putem creea o industrie de mâine mai puțin poluantă pentru planetă, mai prietenoasă cu generația Z, cu mai puțin food waste și cu mai multă autenticitate. Am ascultat-o pe autoarea și renumita coach Nicole Brandes care ne-a vorbit despre importanța clarității în viziunea asupra obiectivului pe care ni-l setăm – atât în business cât și în viață – dar și importanța ca acest obiectiv să fie unul MARE. Ilan Molcho – de la Restaurantul NENI – a ținut o prezentare foarte dinamică și fresh despre restaurantul creat de mama lui Haya Molcho la care el împreună cu cei 3 frați s-au alăturat și este un mare succes în Viena, Berlin, Zurich, Hamburg, Munchen, Koln, Mallorca, Paris și Amsterdam. Rețeta lor? O poveste autentică de familie, rețete mediteraneene și conceptul de a pune mâncarea pe mijlocul mesei și a o împărți. A fost foarte inspirant și Igor Beuker care ne-a dat informații utile și amuzante despre noile generații, importanța social media, a tehnologiei și faptul că trăim într-o societate a publicității 2.0 în care vechiul model Mad Men (Serialul despre publicitate de pe Netflix) este astăzi calculat cu atenție de Math Men aka Facebook, Google și tot ce ține de retail online.

Am avut ocazia să ne întâlnim cu colegi de breaslă din toată Europa, să ne consultăm asupra provocărilor din industrie, să schimbăm idei și să ne unim forțele și cunoștințele pentru a creiona un viitor mai bun pentru firma noastră și mediul înconjurător. Suntem mai optimiști, mai pregătiți – cel puțin în teorie – pentru viitor și hotărâți să fim parte din schimbare, ca și parte din soluție și nu ca și parte din problema noastră comună: planeta Pământ mâine.